Jeanieke Office Assistance

Archiveren

Archiveren

Documenten opslaan (en eventueel eerst inscannen) is één ding, ze later ook terug kunnen vinden is iets heel anders. en toch is dat terug kunnen vinden de enige reden waarom je je documenten hoe dan ook opslaat. Het terug kunnen vinden van gegevens is er voor jouw gemak, het moet niet zo zijn dat het alleen maar tijdrovender wordt.

Of je nou nog een stapel oude papieren documenten hebt om in te scannen en op te slaan, of reeds ingescande of digitaal gecreëerde documenten overzichtelijk(er) wilt ordenen, een dergelijke tijdrovende klus is iets waar je als drukke ondernemer weinig tijd voor hebt, en die bij uitbesteden meestal vrij prijzig wordt.

Jeanieke Office Assistance biedt de mogelijkheid om dit snel, vakkundig en betaalbaar te regelen.

Ook het bijhouden reeds op geslagen gegevens in databanken, uniformeren van gegevens, maken van rapportages en samenvattingen en het schrijven van verslagen kun je prima uitbesteden aan Jeanieke Office Assistance.

Snel, vakkundig, flexibel en betrouwbaar.

Lijkt je dit wel wat? Ben je nieuwsgierig geworden of wil je meer weten?

Neem contact op